Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolandacarlo - 26-09-2011 16:02:52
Auto & Vervoer

niet houden aan prijs afspraak.

Ik heb een hyundai en mijn eigen garage had geen tijd dus ik ben op zoek gegaan naar andere officiƫle dealer voor onderhoud.met garage jansen gebeld in hilvarenbeek en met monteur alles doorgesproken en hij belde later om prijs door te geven.daarna nog twee keer gebeld om te vragen om prijs door te sturen per mail.dat kon niet was maar een monteur.het was een prijs als alles gemaakt zou worden maar of het nodig was om sommige onderdelen te vervangen kon hij pas zien als hij de auto had en het nakeek.ik rijd niet veel km dus als het niet nodig is vervangen we het niet.dan zou de opgegeven prijs minder worden want dan zouden die kosten in mindering komen op rekening.ik de auto gebracht en nogmaals alles doorgesproken.de volgende dag heeft garage gebeld auto is klaar.totaal prijs is op 20 euro na goedkoper als afgesproken en er is bijna niks vernieuwd.dat is raar zeg ik.
maar hij(de monteur)snapte het probleem niet.
ik naar garage toe maar hij volhouden dat hij het niet snapt
de prijs is toch goedkoper.
en er zijn extra kosten bijgekomen de ruitewissers (3stuks).
maar waarom dan toch zo'n hoge rekening zeg ik ,wat niet vervangen is ging toch van de prijs af en dat scheelt zeker 150 euro of meer .
nee zegt hij ik heb alles wel moeten nakijken en dat kost veel tijd dus blijft prijs zo als hij is.
niet betalen is geen auto mee krijgen.
dat is niet zoals afgesproken geef ik weer aan.
maar de monteur loopt gewoon weg.
even later komt de boekhouder ,daar alles aan verteld maar die is helemaal bot en zegt betalen of kom volgende week maar terug als baas terug is van vakantie.
maar dat is een rot opmerking de garage weet dat ik dan op vakantie ga(met auto).
ze(monteur en boekhouder)beginnen te dreigen dat ik moet betalen of weg moet gaan anders zetten ze me met harde hand buiten.
het is intussen al sluitingstijd .
maar als de monteur toegeeft wat is afgesproken dan is het toch normaal dat ik eis dat hij zich daaraan moet houden.
ik stel een bedrag wat ik wil betalen(nog veel te veel)want ik wil mijn auto terug,de monteur gaat akkoord(na veel gedreig van zijn kant)en ik betaal.op de rekening zet de monteur wat ik betaald heb en dat het in overleg is met hem.nu 49 dagen later krijg ik een rekening van die garage dat ik nog betalen moet en dat is raar het klopt helemaal niet.de rekening was 470(ongeveer) euro in totaal.ik heb 400 betaald in overleg,de 70 euro zou de monteur wel verrekenen met arbeidsloon en die hoefde ik niet te betalen.nu krijg ik een rekening waarop staat dat ik 70 euro betaald heb en er nog 400 euro open staat.
wat een rot streek zeg,ik heb betaald aan de boekhouder en monteur.dus wat moet ik nu?heb geen zin om te reageren ze lachen zich kapot.ik wil gewoon afwachten.