Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marvette - 12-12-2011 19:20:03
Vrije tijd & Tuin

Lange responsetijden van bedrijven

Dat bedrijven alles op alles zetten om klachten, opmerkingen, vragen of ander "lastig" gedrag van klanten te ontmoedigen, dat weten we nu wel. en dat de overheid daar niets tegen doet, is ronduit teleurstellend.
sommige bedrijven maken het wel heel bont. neem nu de efteling. zij hanteert een responsetijd van 2 werkweken! ja, u leest het goed: wanneer u een emailvraag stuurt, dan kan het zijn dat u pas na 2 volle werkweken bericht terug krijgt. volkomen belachelijk natuurlijk. maar het kan nog gekker: wanneer u het in uw hoofd haalt om geen vraag te stellen maar een klacht in te dienen, straft de efteling dat direct af met nog een extra week, dus in totaal 3 werkweken! de efteling kan schoentjes laten dansen, muziek uit paddestoelen laten komen en tapijten laten zweven, maar een e-mail beantwoorden geeft problemen...
heeft u ook ervaringen met lange responsetijden? welke bedrijven maken er een potje van als het gaat om klantenservice en een berichtje terug? we zijn benieuwd.