Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elfje11 - 23-12-2011 14:04:43
Computers & Telefonie

ebay

Ik had via ebay een burlesque corset gekocht. deze kwam uit engeland, de persoon heeft enorm veel verkoopsterren en zou dus erg betrouwbaar zijn. vooraf geld via creditcard overgemaakt en pakket snel ontvangen. helaas klopte de engelse maat totaal niet met wat hij beschrijft. na ettelijke emails waarbij verkoper steeds heel lang wacht met antwoorden mocht ik het pakket terugsturen (eerst bood hij aan om 2 pond terug te betalen aan kij alsrefund, belachelijk!) daarna beleef het stil. na weer 3 mails schreef hij dat het niet ontvangen was, of ik bewijs kon sturen. dat deed ik. toen mail dat ze het geld zouden terugstorten, maar je begrijpt het al.....geen geld en geen reaktie meer.
2x een mail aan ebay gestuurd. de eerste reactie was dat het om een engelse koper gaat en ze dus niks kunnen doen, de 2e mail kon ik aangifte doen bij politie vertelden ze me. maar voor 30 euro en in het buitenland lijkt me onzinnig. wel belachelijk vind ik het dat ebay zogenaamd zo veilig is. ze reageren pas op je email na 3 weken!!!!! en dan heb je er ook nog eens niks aan.

kan ik nog iets doen hieraan denken jullie?

groet sandra