Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ak
akino - 04-01-2012 15:09:23
Geldzaken & Recht

Post.nl

Post.nl licht de consument verkeerd voor.
ik had bij hun vóóraf informatie opgevraagd, over prijzen van postzegel zoals de decemberpostzegels van 't vorig jaar en het jaar er vóór. dus 2011 en 2010.
deze zouden volgens post.nl maar tot € 0,10 bijgeplakt hoeven, maar eenmaal bij een postagentschap aangekomen, blijkt dat dit niét waar te zijn.

deze moeten allemaal tot € 0,50 worden bijgeplakt, omdat dit de prijs is geworden van 2012.

dus een postzegel van € 0,34 moet € 0,16 bijgeplakt worden, die van 2010 was.
een postzegel van € 0,36 "waar géén waarde op staat" moet tóch € 0,14 bijgeplakt worden, maar zoals post.nl mij had vóór gespiegeld zou dit bij deze niet hoeven.

zélf vind ik het schandalig, dat een bedrijf als post.nl de consument verkeerd durft voor te lichten.

ook zou ik het beter vinden, als post.nl op hun web-site zetten hoeveel de postzegels aan waarde zijn, ipv alleen er een "1" of een "2" op te zetten of zoals de decemberzegel dit jaar helemaal niets.

ze denken toch niet, dat zij hun machtspositie kunnen verdedigen over ons mensen, want als iedereen gaat mailen, zullen ze wel eens anders piepen wrs en verkopen zij niets meer.

akino