Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

piraterij
piraterij - 04-01-2012 17:37:32
Elektronica & TV

Bel kosten

Betalen om een probleem op te lossen, wij zijn het allang gewend maar wat vinden jullie er eigenlijk van dat als je een bedrijf belt eerst een heel menu door moet lopen, wat veel geld kost en vervolgens naar een muziekje luistert zodat ze je nog even extra lang aan de tel laten hangen om tot slot de medewerker te spreken die jou nog even doorverbind om een probleem op te lossen.

en in veel gevallen is het bedrijf wat je belt voor de oplossing tegelijkertijd het probleem

is gewoon een algemene vraag?