Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 24-01-2012 16:59:01
Geldzaken & Recht

POST NL weigert klacht aan te nemen

De postbezorging is hier heel erg slecht, ik heb bij kpn, tnt, post nl enz. veel klachten daarover gemeld. de laatste keer werd me gezegd dat ik het allemaal zou verzinnen en dat ze niet meer op mijn klachten zouden reageren! als het te vaak fout gaat mag je er dus niets meer van zeggen. overigens maakt het niet veel uit, er is nog nooit een klacht opgelost.

vandaag kreeg ik een correct geadresseerde brief waarbij op de printregel onder op de envelop het verkeerde huisnummer geprint was, dus een ander nummer dan op de envelop stond. de machine maakt dus een fout. ik heb het bij toeval gezien, waarschijnlijk is dit wel vaker gebeurd. ik probeerde dit door te geven aan post nl maar ze weigeren glashard om hiervan een melding te maken.

met andere woorden: er wordt een mogelijkheid geboden een fout te corrigeren, maar post nl weigert gewoon.

zijn ze te dwingen?