Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroen2403 - 29-01-2012 10:30:58
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

Ik heb een sim only abonnement van telfort voor alleen bellen en sms van €6,99
nu heb ik enige tijd geleden een nieuwe los toestel gekocht dat was ingesteld op internet via wifi en mobiel internet was uitgeschakeld
nu heeft het toestel zonder enige melding 1,5 maand zonder dat ik het wist toch contact met het mobielinternet
in het contract staat niks over mobiel internet en heb ook gemeld dat ik het ook niet wilde bij het afsluiten van het abo.
want als je ik thuis bv. geen internet wil kan ik er ook niet op
nu kreeg ik een rekening van €377,-
heb gebeld,geschreven en ben langs geweest maar ze staan je gewoon uit te lachen en dan zeggen ze dat je gewoon moet betalen, wat ik niet van plan ben
kan u mijn helpen hoe verder