Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
rutger48 - 05-02-2012 18:35:00
Computers & Telefonie

T-mobile gelimiteerd onbeperkt internet

Ik heb nu al bijna anderhalf jaar een i-150 abbo bij t-mobile met 'onbeperkt' internet. ongeveer twee weken geleden kreeg ik het volgende smsje van t-mobile: "beste t-mobile klant, u hebt driekwart van de maandelijkse internet genruikslimiet in nederland bereikt." ik heb dus even gebeld naar de klantenservice om te vragen hoe het in godsnaam mogelijk is 75% van onbeperkt te hebben overschreven. let op: er blijkt dus een "fair use" iets te zijn, waarin staat dat je 2gb per maand mag gebruiken, en dat je bandbreedte daarna wordt afgeknepen en je snelheid daardoor wordt beperkt. maar het wordt nog gekker: of ik even 10 euro wilde betalen om het te resetten, zodat ik weer op volledige snelheid kon internetten.... het wordt nog gekker: ik heb zojuist een rekening ontvangen van €255(!) omdat ik 756000kb data heb verbruikt. de mevrouw van de klantenservice beweerde toch echt dat mijn gelimiteerde ongelimiteerde internet alleen slomer zou gaan worden, en nu moet ik er dus ook nog eens extra voor betalen?!?

heeft er iemand ervaring met deze situatie?

wat moet ik doen? de automatische incasso afslaan? nog eens bellen?