Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tilburgia
tilburgia - 07-02-2012 11:58:54
Geldzaken & Recht

PostNL

Stuur 9 januari een pakket naar de uk. wordt dezelfde datum opgehaald bij een steunpunt van postnl. na een poosje vraagt mijn klant waar het pakket blijft. ff tracktrace,nl kijken en wat zie ik. pakket wat op 9 jan. is opgehaald komt pas 12 jan. in het soorteerproces, dan verdwijnt het en eerst op 19 jan. wordt het gesorteerd voor de uk waar het de 20 aankomt. klantenservice gebelt en krijg het bericht dat de zending zonder of met fout adres ( drieletter-koek want het is niet het eerste pakket ) bij de verdragspartner ligt. maar als ik een email met het adres en tel.nr per email stuur komt het allemaal in orde. dus niet!, een of ander figuur heeft er een klacht van gemaakt en nu kan ik en mijn klant ff 2-3 maanden gaan zitten wachten tot er een antwoord komt. en die hebben dan het predicaat koninklijk! wie heeft er ook van deze ervaringen met postnl