Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
silvanavos - 27-02-2012 20:32:54
Geldzaken & Recht

Eurotickets

Geachte,
wij hebben op 11 februari 2012 4 kaarten voor het evenement hardbass besteld via het ticketbureau euro tickets dit is gevestigd op het zernike park 12 in groningen.
wij hebben 4 kaarten besteld voor de prijs van 75euro per ticket. dit viermaal is 300euro. omdat het evenement al op 12februari was hebben wij het via internetbankieren gedaan alleen van een rabobank rekening naar een abn amro rekening en dit duurd enkele dagen wel hebben wij er kopie bijgevoegd dat het goedgekeurd is door de rabobank en afgeschreven onze rekening.
helaas was het bedrag bij hun nog niet bijgeschreven en kreeg ik op 12 februari een mail van het ticket bedrijf dat de betaling niet binnen was en wij dus geen recht hadden op onze tickets en de 300euro met spoed terug gestort zou worden. ik heb na 12 februari steeds contact gehouden en ze hebben mij beloftes gedaan dat zou terug gestort worden we zijn vandaag 27 februari en het geld is nog steeds niet terug gestort. terwijl ze me de 23e nog een mail hadden gestuurd dat het uiterlijk vandaag op de rekening zou moeten staan. helaas is dit niet het geval. wat kan ik nu het beste doen?