Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

a.
a.hemmelder - 05-03-2012 13:54:08
Computers & Telefonie

provider die niks doet

Mijn naam is arjan hemmelder en heb een probleem met mijn provider online van t-mobiel
ik heb nu al drie dagen geen telefoon en intranet thuis.
heb ze al drie keer gebeld met mijn mobiel.
wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd ook vraag ik steeds of er een monteur langs kan komen maar dat gebeurd niet wat kan ik hier aan doen?
want het liefs zou ik het contract willen op zeggen.