Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wija1978 - 10-03-2012 22:22:57
Voeding & Gezondheid

Ervaring met kapotte Bloom kinderstoel en slechte service??

Wij hebben een dure multifunctionele bloom kinderstoel gekocht, ruim 320 euro. een kind van 0 tm 3 jaar / tot max 36 kilo moet er in de stoel kunnen zitten. de stoel hebben we altijd normaal gebruikt. nu bemerken we scheuren ten hoogte van de ophanging van het blad. vrienden van ons hebben ook een stoel bij hun is hij zelfs afgebroken bij het blad! de stoel ging kapot en het kind viel uit de stoel met een klap van het hoofd op de tafel en daarna op de grond. en bloom zegt het kind zal het wel kapot hebben gemaakt. meerdere mensen online geven aan dat voetsteunen spontaan afbreken etc. niet alleen is de service van bloom bar en bar slecht. ik lees meerdere klachten van mensen online die niks zijn opgeschoten. of je krijgt geen reactie of de reactie dat je het zelf kapot hebt gemaakt.

niet alleen is de prijs kwaliteit verhouding slecht. ook steken ze hun kop in het zand mbt de veiligheid van de kinderen. dit kan niet!!

ervaringen met bloom wie o wie??
wie heeft een negatieve ervaring met de bloomstoel (b.v. afbreken van ... / scheuren van..) ??
en wie heeft er een slechte ervaring met de service van bloom?