Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
diggler - 30-03-2012 16:02:49
Computers & Telefonie

Youfone; begin er niet aan

Beste lezers,

hierbij een klacht over youfone. doe er uw voordeel mee...

21 maart besloten een sim-only van youfone te nemen. aangemeld, alles prima. direct een mail met bevestiging. ik kan direct inloggen in "mijn youfone omgeving" , dus tot zover niet zoveel aan de hand.

in de welkomstmail staat o.a. dat indien ik betaal met machtiging het 4-5 weken kan duren voordat e.e.a. is afgerond (nummerbehoud etc). met ideal is dit 7 tot 10 dagen. ik wil dit uiteraard zo snel mogelijk, dus ingelogd in "mijn youfone-omgeving" om dit aan te passen. dit kan dus niet. noodgedwongen moet ik nu dus 4-5 weken wachten, want 26 maart is er 14,95 afgeschreven (aansluitkosten).

daarnaast staat in de welkomstmail dat ik in mijn omgeving o.a. de status van mijn bestelling kan zien. dit klopt helaas ook al niet, er is geen tabblad met status oid.

dus op 26 maart maar es het contactformulier ingevuld. krijg daar wel een bevestiging van, incl. ticketnummer. "binnen enkele dagen ontvangt u een reactie."

heb sindsdien meermalen contact gezocht via zo'n formulier, totop heden nog steeds geen antwoorden gekregen. ook krijg ik al geen ontvangstbevestigingen meer van mijn ingediende vragen via het formulier.

toen maar wat geneusd op fora als deze; kwam de mailadressen info@youfone.nl en info@youfonemobiel.nl tegen. dus ook deze een mail gestuurd, ook geen antwoord. tot slot gisteren een mail gestuurd op alle manieren om mij vandaag, uiterlijk 12:00 uur te beantwoorden. ook dit is niet gebeurd.

vandaag maar weer geprobeerd: deze keer maar es getracht te bellen in verband met mijn vragen. als ik 1200 bel krijg ik ben. dat is mijn huidige aanbieder. als ik het nummer voor vanuit het buitenland bel krijg ik keuzes die voor mij niet van toepassing zijn, verbinding wordt verbroken.

ik houd ermee op, ik wil dit niet langer. een telecomaanbieder die niet reageert op mijn mailtjes, telefonisch onbereikbaar is en alleen maar geld van mijn rekening afschrijft is geen partij waar ik klant wil zijn. kortom; in mijn ogen een onbetrouwbare boevenbende.