Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ik
ikila - 08-04-2012 14:50:35
Voeding & Gezondheid

Ontevreden over Gardo BabySuperstore

Goedemiddag,

ik vroeg mij af of er meerdere mensen ontevreden zijn over gardo babysuperstore en dan met name over de klachtenafhandeling.

in juli 2011 hebben wij bij gardo een babykamer, kinderwagen, box en maxicosi gekocht. afgesproken was dat de babykamer begin september geleverd zou worden. toen het eenmaal september was hoorden wij niks meer. ik heb erachteraan gebeld en er werd mij verteld dat de babykamer binnenkort geleverd zou worden. in totaal heb ik er zo'n 3 keer achteraan gebeld, voordat er iemand mij vertelde dat de babykamer nog verscheept moest worden (eind september). ik zei dat dit erg jammer was, aangezien we toch echt met het kamertje aan de slag wilden. uiteindelijk kwamen ze met een alternatief kamertje, wat hetzelfde was maar dan van een ander materiaal. wij zijn toen naar amersfoort gegaan (vanuit apeldoorn) om het kamertje te bekijken. wij vonden het kamertje prima en we konden deze meenemen. goed geregeld dachten we.

in oktober wilden we de box in elkaar zetten. toen we de doos openden bleken de schroeven, bouten en handleiding er niet bij te zitten. ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat de box niet op voorraad was en dat het zo'n 4 tot 6 weken zou duren voordat ze weer binnen waren en we de schroeven etc geleverd konden krijgen. maar 4 tot 6 weken duurde ons te lang, want dan was ik al uitgerekend. ik kreeg toen te horen dat we in het begin de box toch nog niet nodig hebben. alsof hun dat beslissen.
wel konden we de kinderwagen en maxicosi ophalen. toen we in amersfoort waren zagen we in de winkel meerdere dezelfde boxen staan! toen heb ik gezegd dat we de schroeven vanuit 1 van die dozen wel mee konden nemen. eerst deden ze moeilijk, maar uiteindelijk hebben we de schroeven meegekregen.

ons dochtertje is 5 januari geboren en toen ze zo'n 2 maanden oud was brak de lade uit de commode. een paar dagen later brak de lattenbodem van het ledikantje toen ik mijn dochter in bedje wilde instoppen.
ik heb toen gebeld en ze zouden z.s.m. voor een nieuwe lattenbodem zorgen. na een paar dagen hoorde ik nog niks en heb er zelf maar weer achteraan gebeld. toen hebben ze een lattenbodem in amersfoort laten klaarleggen.

ook gaf ik aan dat het verf van het ledikantje afbladderde. hierover zeiden ze niks en ook over de lade werd niet gesproken. uiteindelijk heb ik een mail gestuurd en toen werd er gezegd dat dat nog bij de serviceafdeling lag.

ik heb tig keer moeten mailen en bellen om antwoord te krijgen over de lade en het verf. uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van de monteur om een afspraak te maken voor de lade te repareren.
hij heeft toen de lade gerepareerd en gekeken naar het verf wat afbladdert van de ledikant. hij heeft hier foto's van gemaakt. ik heb hem mijn ongenoegen geuit over het hele gebeuren en gezegd dat ik het liefst het kamertje wilde omruilen. eventueel tegen bijbetaling een duurder kamertje. hij gaf aan dat dat wel goed zou komen en wat voor kamertje ik in gedachten had.

helaas na nog tig keer te bellen kregen we uiteindelijk een brief dat ze niks met onze klacht doen en dat de monteur geconstateerd had dat het afgebladderde verf kwam door speelgoed. maar er het verf bladdert ook af daar waar geen speelgoed hangt. ik vind dit een zeer kwalijke zaak en gardo is ook nog niet klaar met ons. ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die problemen hebben met gardo.