Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
consument456 - 13-05-2012 22:58:48
Computers & Telefonie

Tele2 mobiel: meteen al ellende

Overstappers van mobiele telecomabonnementen zijn alvast gewaarschuwd: je krijgt spijt als je naar tele2 overstapt! ik ben overgestapt van vodafone naar sim only van tele2 en daar heb ik nu al spijt van!

ik heb mijn eerste factuur binnen en tele2 blijkt al meteen gelogen te hebben met de maandprijs: 11,36 in plaats van 11 euro, terwijl ik niets buiten mijn bel- en internetbundel heb verbruikt.

verder zijn ze zo slim geweest om de ingangsdatum van mijn abonnement op de datum te zetten waarop ik mij heb aangemeld, terwijl ik duidelijk heb aangegeven over te willen stappen op het moment dat mijn vodafone-abonnement eindigt. ze hebben mijn abonnement dus drie weken te vroeg in laten gaan terwijl ik toen nog gewoon met vodafone belde!

zielig is ook dat ik dit al gevraagd had aan de klantenservice en die hield stellig vol dat dat geen probleem kan zijn.

al met al kan ik stellen dat ik ben opgelicht door tele2.

ik wil af van tele2. zijn er meer mensen met deze ervaring en wat heb je hieraan kunnen doen?