Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
romkewijma - 26-06-2012 18:30:46
Computers & Telefonie

misleiding

Hallo,
op 21 mei j.l kreeg ik een brief van telfort zakelijk waarin wordt gemeld dat atlantic telecom en het zakelijke onderdeel van telfort op 16 april zijn samengevoegd.
vervolgens staat er letterlijk: "op dit moment maakt u gebruik van het consumentenaanbod "beltegoed-abonnement" en dat dit abonnement per 1 oktober wordt beeindigd en dat ik dan automatisch via kpn ga bellen.
de brief gaat verder over hoeveel korting ik wel niet kan krijgen als ik kies voor een 1, 2 of 3 jarig vast bellen abonnement en dat ik de aangehechte antwoordkaart moet opsturen om mijn abonnement over te zetten. verder staat er nog een verhaal over hoe mijn huidige beltegoed wordt verrekend.
het punt is echter : ik ben helemaal geen klant bij telfort noch atlantic telecom noch bij kpn (die als eigenaar van telfort achter dit smerige staaltje van consumentenmisleiding zit) de argeloze consument wordt zo wel heel gemeen op het het verkeerde been gezet en zit voor hij het weet vast aan een meerjarig contract met kpn.
waarschijnlijk zijn mijn adresgegevens gebruikt uit de tijd dat ik nog wel kpn klant was (zoals iedereen). ik vind dat dit niet moet mogen en wil graag weten waar ik hierover een klacht kan indienen. ze zullen zich wel verschuilen achter het argument van verkeerd bezorgde post, maar ik heb een sterk vermoeden dat deze brief bij de meeste nederlanders in de bus heeft gelegen.
met vriendelijke groet,
romke