Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
storm101 - 18-07-2012 07:04:50
Computers & Telefonie

REPARATIE HP LAPTOP

Ik heb 14- 10 -2010 een hp laptop bij de firma dixons in stadskanaal ter waarde van 749.99 gekocht. de laptop wil niet normaal open omdat er een defect scharnier in zit. ik ben met de laptop naar dixons gegaan en ter reparatie aangeboden. dit omdat het volgens mij binnen de wettelijke garantie periode valt. de eerste verkoopster zegt dat dit niet geldt voor dit type. ( dv7-4010sd-amd p320 }
na dat ik kenbaar heb gemaakt dat dit wel degelijk onder garantie valt , schiet er een tweede verkoper te hulp die benadrukt dat deze mevrouw garantie claimt!!!. ja uiteraard claim ik garantie want het valt binnen de wettelijke garantie termijn. ik wordt vervolgens zeer vriendelijk geholpen , waarschijnlijk omdat er meerdere klanten in de winkel aanwezig zijn. mijn foto's en documenten worden nog op mijn externe harde schijf gezet door verkoper twee omdat ikzelf de laptop niet verder open durf te doen en omdat ik ook niet goed weet hoe het moet. . er wordt ook nog even terloops vermeldt dat ze een ander reparatie dienst hebben gekregen en daar ook nog niet zo bekend mee zijn . hp moet maar beslissen of het garantie is of niet.
krijg nu net een email binnen met een kosten opgave van 275.33 euro. dit zonder enige uitleg.
ik wordt nu voor de keuze gesteld. 1 repareren voor dit bedrag, 2 onderzoekskosten a 41.79 euro betalen en laptop retour. 3 niets betalen en apparaat vervalt aan dixons. ja , uiteraard heb ik een afgifte bewijs moeten tekenen met vermelding waarop vermeld staat dat het bij ongerepareerd retour mij 65.00 euro gaat kosten. lees nu ook net dat tussen het woord afgiftebewijs en het logo van dixons reparatie buiten garantie staat. had ik dan ook maar enige keuze. nee , want voor mijn gevoel sta ik in mijn recht.
wat kan ik nu het beste doen.
ben altijd en trouwe klant van dixons geweest maar hier baal ik ontzettend van!!
help mij alstublieft