Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jz
jzero78 - 07-08-2012 21:34:24
Elektronica & TV

Mediamarkt Webshop Waardeloos

Op 25 juli jl. een tv van philips besteld op de website van mediamarkt. de dagaanbieding, 333 euro, laten bezorgen voor 4,95. levertijd website: 5-7dagen. 10 dagen later nog niks bezorgd, dus ik heb ze gevraagd om opheldering. bleek volgens de reactie dat de tv niet leverbaar was en dat een nieuwe leverdatum niet bekend was (dat hadden ze dus verzuimd om mij te informeren). ik kon rustig annuleren, binnen 5 werkdagen had ik dan mijn geld terug. maar wij zitten zonder televisie, ik zag een andere mogelijkheid die mediamarkt niet geeft; een vergelijkbaar exemplaar aanbieden. ik vond er een, zelfde merk, zelfde prijs, ander type. maar ik wilde hem hebben als vervanger voor de dagaanbieding waar je misschien wel een half jaar op kan wachten. dus ik weer een bericht gestuurd dat dit ook een oplossing is; ik blij, zij een beetje wijzer. maar na een dag daar ook een reactie op, overigens door een andere medewerker. ze kunnen mijn bestelling niet aanpassen, ze hebben geen vergelijkbaar product aan te bieden...wat heb ik dan gevonden??? wederom staat er dat ik mag annuleren.
wat een stelletje lamballen daar, of gebrainwashte schapen die deze klachten afhandelen. ze hebben mij het bloed onder de nagels vandaan gehaald door deze halsstarrige, kortzichtige en conventionele behandeling van je klanten. bij dit achterlijke bedijf koop ik niks meer! ik moet nu nog mijn geld zien terug te krijgen.
mediamarkt, ik ben toch niet gek... om hier iets aan te schaffen?!