Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nl
nlorraine - 13-08-2012 22:11:41
Auto & Vervoer

Bemmel en Kroon Amana amerikaans koelkast

Mijn man en ik hebben in een reclame folder van bemmel en kroon een amerikaanse koelkast in de aanbieding gezien en zijn vervolgens naar hun vestiging in den haag gegaan om deze te kopen. ondanks dat zij geen showmodel hadden hebben wij toch besloten te kopen want er is ons gezegd dat wij naar hun vestiging in zoeterwoude terecht konden want daar hadden zij wel een showmodel.
indien wij het niks vonden konden wij nog altijd de koop annuleren ( wij zijn dus op vrijdag 15 juni 2012 een koopovereenkomst aangegaan)

vervolgens zijn wij de volgende dag naar zoeterwoude gegaan, helaas hadden zij daar ook geen showmodel want de koelkasten zouden in de rotterdamse haven zijn in een container. we moesten een paar dagen later terug komen hebben wij gedaan nog steeds geen showmodel, inmiddels is het opzegtermijn van 14 dagen verlopen. dus ons koopovereenkomst is nog steeds vankracht.

op 22 juni kregen wij een mail met het volgende:
onlangs heeft u bij ons een bestelling gedaan van een amana amerikaanse koelkast besteld, welke wij speciaal en exclusief hebben kunnen inkopen. de levering van deze koelkast heeft echter helaas langer op zich laten wachten dan gepland. inmiddels zijn de koelkasten bij de importeur gearriveerd, echter nu is helaas gebleken dat er een fout in de fabriek is gemaakt, waardoor de koelkasten met de verkeerde handgrepen zijn verzonden en deze passen niet, waardoor de koelkast incompleet is en hierdoor nog niet uitgeleverd kan worden. dit betekent dat de levering van de koelkast extra vertraging heeft opgelopen. wij betreuren dit uiteraard ten zeerste en hiervoor ook onze excuses.

de handgrepen zijn uiteraard met spoed na besteld en zodra deze geleverd zijn, zal direct worden overgegaan tot levering. op dit moment kunnen wij helaas alleen nog niet aangegeven wat de levertijd van de grepen zal zijn. zodra in voorraad, zult u een e-mail ontvangen voor het plannen van een afleverafspraak.

na een maand niks gehoord te hebben hebben wij een mail gestuurd en kregen na een paar weken een antwoord.

dat de koelkast handvatten nog niet binnen en wij hebben nogsteeds geen koelkast (we hebben een moeten lenen)
zij geven aan dat wij de overeenkomst kunnen annuleren maar wij willen gewoon een amerikaanse koelkast.

wat kunnen wij het beste doen? heeft iemand ervaring hiermee?

ik hoop dat iemand ons hiermee kan helpen.

met vriendelijke groet,
lorraine