Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mr
mr.m.bijl - 08-10-2012 12:30:23
Computers & Telefonie

Wat te doen met misleiding van CanalDigitaal

Op advies van canaldigitaal overgestapt naar duurdere basis pakket satelliet ontvangst, omdat er zenders blijvend storingen gaven. hiervoor moest er een nieuwe hd ontvanger en nieuwe duo lnb satelliet-kop aangeschaft worden. er werd mij verzekerd dat de duo lnb universeel was en dat aansluiten simpel zou zijn. echter de duo lnb blijkt niet te passen op de satellietschotel. na verschillende keren telefonisch contact en schriftelijk verzoek om suggestie voor oplossing of een compensatie, wordt mij gemeld dat het mijn verantwoordelijkheid is om een gecertificeerde triax (satelliet) schotel aan te schaffen. ik ben hier bijzonder over ontstemd. wat te doen met deze misleiding? wat is de track-record van klant vriendelijkheid van canaldigitaal?