Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
revrok01 - 23-10-2012 18:35:14
Vakantie & Reizen

huisje center parcs

Hier mijn ervaring /klacht met een huisje van cp.
ik ben niet tevreden met de aanbieding die zij mij hebben gedaan.
weet iemand wat ik hier verder mee kan ik heb een klacht ingediend ik plaats mijn klachten brief en de reactie van cp hier bij.helaas ik ik hier op de kassa site geen foto's plaatsen.
geachte medewerker.
hierbij wilde ik een klacht in dienen.
omdat wij op 25 sept 25 jaar getrouwd waren hebben wij een huisje via cp geboekt om er eens lekker met al onze kinderen en klein kinderen uit te zijn.
wij hebben hier echt voor moeten sparen.
en aangezien wij er van uit gegaan zijn dat cp altijd kwaliteit bied hebben wij ook voor uw organisatie geboekt.
alleen toen wij in belgiƫ bij het huisje aan gekomen waren en alles uitgepakt hadden.
zijn wij heel erg geschrokken dit park mag en kan beslist niet de naam cp dragen wij hebben nog even gedacht dat we in het verkeerde park waren.
maar omdat we er net een hele reis op hadden zitten en met een baby van 12 weken en een tweeling van 18 maanden waren.
hebben we er eerst voor gezorgd dat de kleintje naar bed konden en zijn zelf ook maar gaan slapen.
maar toen het de volgende morgen tot ons door begon te dringen in wat voor vies huisje dat stonk waar alles kapot was wij terecht waren gekomen.
wij zijn rond 1 uur in de middag naar de receptie gegaan daar wisten ze gewoon war voor een ellende ze verhuurde.
we mochten wel in een ander huisje maar de lol was er toen al behoorlijk vanaf het was nota bene onze trouwdag deze dinsdag en toen moesten we nog verhuizen en alle spullen van de kleintje mee nemen en dat heeft ons best wel tijd gekost.
ipv er een leuke dag van te maken om dat het toen echt onze trouwdag was waren we aan het over huizen.
toen we eenmaal gezeteld waren bleek het warme water het niet te doen daar is een monteur voor geweest en om 9 uur in de avond hadden we dan eindelijk warm water.
wij konden onmogelijk de kleintjes ophouden en daardoor ook niet kunnen douchen.
tevens vond ik dat de manager zich heel afzijdig hield en alles over liet aan de receptioniste.
voor ons was dit week je weg best een heleboel geld.
maar zij gaf een reactie van ach u krijt nu toch een beter huisje dus daar is de kous mee af.
het is dat we met de kleintjes zaten anders waren we direct naar huis gegaan.
ook heb ik al behoorlijk kosten gemaakt doordat ik bijna al mijn boodschappen weg heb moeten gooien omdat de koelkast het niet deed en open bleef staan.
de manager gaf aan dan komt u maar met de boodschappen en dan kijken wij wat niet goed meer is en daar krijgt u een vergoeding voor.
het is toch belachelijk dat ik ook nog met mijn boodschappen die al in de vuilnisbak lagen naar de receptie toe moest komen ik had wel wat anders te doen.
hier bij geef ik u even aan wat er niet klopte en aan de hand was met het huisje.
kadaver van een dode rat in de tuin,deze is de volgende dag om een uur of 11 pas weggehaald.
het huisje stonk overaal zat schimmel op de muur.
alles was kapot was het niet kapot dan plakte het wel of het was smerig.
deurkrukken die eraf vielen
openslaande deur die niet verder open kon dan 20 cm anders trok je het hele kozijn er uit.
kier onder de voordeur en openslaande deur waar je zo je hand door kon steken[er spelen wel kleintjes op de grond].
koelkast die het niet deed en die niet dicht kon[waardoor ik levensmiddelen weg heb moeten gooien]
de koelkast koelde namelijk niet.
flessen bak in de koelkast die met hele grote schroeven aan elkaar geschroefd was.
stop contacten en lichtknopjes die uit de muur hingen.
lampen die geroest waren.
lampen in de badkamer die uit het plafond hingen.
schot voor het ligbad met grote schroeven vast geschroefd.
lekkagen in de keuken kast die daar door aan het rotten was en waar je boodschappen in zou moeten kunnen zetten.
kapotte keukenkastjes.
vensterbanken waar je niets op kan zetten omdat ze verrot waren .vreselijk vieze kranen en putjes in de wastafels.
plakkend vuil om de deurkrukken heen.
een extra gehuurd kinderbedje met een heel kapot matras.
zeer vieze wc 's.
alle kachels waren verroest.
beddengoed met gele en bloed vlekken.
matrassen zonder tijk met een soort kapot gaas erom heen.
boven konden de deuren van de slaap kamers niet dicht en er zat geen traphekje.
in het zwembad was het ook oud en kapot en smerig.
de wildwaterbaan bleek het ook al maande niet te doen.
het was echt verschrikkelijk hoe kan een park met zulke huisjes de naam centerparcs dragen.
wij zijn toch echt wel kwaliteit gewend van cp we wonen dicht bij de eemhof en gaan hier regelmatig zwemmen en lopen dan door het park en dat ziet er toch prima uit.
ik vindt het heel erg dat dit nu juist bij ons moest gebeuren je ben maar 1 keer 25 jaar getouwd alleen zal ik van deze feest week een hele nare smaak overhouden.
en verwacht dan ook dat het door jullie op een goede manier opgelost gaat worden.