Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jomanda - 18-11-2012 15:24:48
Voeding & Gezondheid

michael kors tas

Ik kocht een michael kors tas op 13-07-2012 in maasmechelen village (belgie)
na 4 weken was de hengel van de tas kapot, (het leer liet los) ik ben toen terug gegaan naar de winkel heb mijn tas daar moeten laten dit duurde 3 weken voordat ik uiteindelijk bericht kreeg dat ik een nieuwe tas kreeg zelfde model wel.
toen ik het nieuwe model mee naar huis nam en ik deze gebruikte was deze ook al naar 2 weken stuk precies het zelfde probleem.
uiterraad ben ik terug gegaan naar de winkel , met de zelfde procedure dat ik mijn tas daar moest laten en ik bericht zou krijgen als er iets bekend is.
vandaag heb ik gebeld hoe het zat met mijn tas , het antwoord was het zelfde als bij de 1e keer. ik kreeg weer een nieuwe wel het zelfde model.
ik vroeg wat ik hier mee moet.
want gegarandeerd dat als ik de zelfde tas opnieuw gebruik weer deze zelfde problemen toont.
antwoord hierop was precies zelfde procedure volgen.

ik ben niet van plan om ieder keer op en neer te gaan rijden omdat michael kors zijn producten niet goed zijn.
ik vroeg hiernaa of het niet mogelijk is dat ik een ander model kon uitkiezen, hierop was het antwoord nee!
mijn geld terug krijg ik ook niet, laat spreken een waardebon !

hierbij vraag ik jullie wat ik hiermee moet en kan uiteraard, want langszaam vind ik het wel genoeg geweest.