Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
fritsmuns - 03-01-2013 15:11:34
Computers & Telefonie

webmail XMS

Geachte mevr/ meneer,

onderstaande brief heb ik begin december gestuurd naar xms en ik heb niets gehoord of gezien. na 8 weken zonder email ben ik radeloos. wat moet ik doen om een fatsoenlijk antwoord te krijgen en graag email waar ik voor betaald heb. ik hoopp dat u mij kan helpen.

mijne heren

mijn geduld raakt nu eindelijk na bijna 8 weken op, geen email niemand die iets eraan doet bij xms, geen respons, ik ben het spuugzat.
ik heb geen idee of jullie dit lezen of dat er iemand is die van plan zou zijn hier enige aandacht aan te geven, maar ik schrijf dit toch maar en als ik niet direct hier een passend antwoord op krijg gaat dit naar de media. het is ronduit onbeschoft zoals jullie met je relaties om gaan en het kost mij ook nog eens geld voor diensten die ik wel moet betalen maar niet krijg.

begin november krijg ik de mededeling van mijn relaties dat mijn postbus vol is terwijl er niets in mijn postbus of xms webmail aanwezig is.
meteen gebeld met de service en krijg te horen dat ze dit zullen herstellen. een week daarna wederom gebeld maar helaas het is zo druk dat ze de telefoon niet aan kunnen nemen. tot op de dag van vandaag kunnen ze dat nog steeds niet dus maar eens via klacht.nl en rechtstreeks een brief gestuurd met reactie nul.
tot eind november iemand van webcare belt om te vragen of alles in orde is, maar er is niets in orde dus gaat hij aan het werk en zou na het weekend terug bellen.
na het weekend terug gebeld dat zij het niet kunnen vinden dus een andere collega zou het uitzoeken, verder nooit meer wat gehoord.
maar weer eens een brief naar klacht.nl en de support afdeling van xms, wederom geen reactie.
op 7 december krijg ik het bericht van xms dat het probleem is opgelost, maar helaas er is niets veranderd nog steeds geen inkomende email, dus een dooie mus.
weer gebeld en er wordt aangenomen heel verrassend en ik krijg te horen dat het nu de aandacht van hoofd van de afdeling, ene jeroen, heeft gekregen.
maar helaas deze jeroen laat ook weer niets horen en er gebeurd niets. dan krijg ik op 19 december een bericht van xms dat mijn brief van 20 november op de afdeling is aangekomen en dat ik de volgende moet bellen met het opper team want het moet toch lukken. helaas ik heb gebeld en ze nemen weer de telefoon aan maar wordt er na 16 minuten wachten weer opgegooid en ze bellen gewoon niet weer terug, terwijl ze nummerherkenning hebben.
ik voel mij vreselijk in de maling genomen door een firma die niet goed zijn verplichtingen na kan komen en vraag mij af wat ik nu nog moet doen.


vandaag ( 3 jan.) weer dezelfde email gestuurd naar xms service en als antwoord terug"" wat moet ik daarmee"". dit is dus echt de limit,

.

f.j.muns
[edit redactie]
[edit redactie] ( omdat mijn xmsnet niet werkt )