Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sigridpotters - 30-01-2013 11:17:56
Elektronica & TV

wat zijn mijn rechten als consument

Een vaatwasser van net een jaar oud geeft al vanaf vorig jaar september problemen. het vuile water wordt na het programma niet afgespoeld. ik ben al sinds die tijd bezig met de firma whirpool om dit op te lossen. er zijn nu 7 monteurs geweest, er zijn onderdelen vervangen en het probleem is nog steeds niet opgelost. er werd mij vorige week gevraagd foto's te mailen van het probleem en dit heb ik gedaan. vandaag heb ik maar weer gebeld om te vragen of ik nog antwoord krijg en ik nu een definitieve oplossing eis! de laatste keer werd mij door de monteur verteld dat als het probleem weer terug zou komen er een nieuwe vaatwasser zou komen. vandaag werd mij verteld dat er weer onderdelen zijn besteld en er ergens rond 13 feb weer een monteur langs komt. als consument heb ik toch ook rechten. ik ben het meer dan zat en daarbij kan ik toch ook aan mijn werkgever niet meer verkopen dat ik steeds uren thuis moet gaan zitten wachten totdat er weer eens een monteur is geweest.
wat zijn mijn rechten als consument?