Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
daasje - 31-01-2013 19:19:51
Huishouden & Energie

moet ik retourkosten betalen bij ruiling beschadigd artikel ??

Hallo,

op 29-1-2013 is mijn online bestelling bij woonwinkel villa rose uit burgum van [edit redactie] afgeleverd.
bij het uitpakken bleek een item ( een riviera maison merry christmas pumpkin m ) een fabrieks schade te hebben in de vorm van een lelijke deuk / vervorming aan de metalen hengel.
meteen heb ik villa rose op de hoogte gebracht van het euvel.
er werd mij een nieuwe "pumpkin" aangeboden, maar dan moet ik mijn beschadigde terug sturen op mijn kosten.
ik heb mijnheer [edit redactie] er op gewezen dat hij dit had moeten zien bij het inpakken van mijn bestelling zodat dit niet had hoeven gebeuren en dat ik daar door nu ongewild onkosten moet maken.ook na een aantal mails ( ook met foto's van het euvel ) heen en weer blijft de heer [edit redactie] stug volhouden met de woorden " zoals ik u eerder heb aangegeven willen we u wel gratis een nieuwe sturen als u ons de oude weer toestuurt. daar moet u het mee doen "
is het terecht dat ik ongewild / onterecht onkosten moet maken door de onoplettendheid van de verkoper ?