Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eduardm
eduardm - 07-03-2013 10:43:28
Computers & Telefonie

Garantie LG telefoon - advies gevraagd

Ik heb een lg optimus 3d telefoon zo'n 1,5 jaar geleden aangeschaft bij een mobiel abonnement van t-mobile via een internet reseller (gsm.nl - elders websales).
nu blijft de telefoon bij het opstarten hangen bij het lg logo, waardoor de telefoon feitelijk onbruikbaar is geworden.

ik heb contact opgenomen met lg in de hoop dat zij direct een oplossing voor handen hadden, die ikzelf zou kunnen gebruiken om het op te lossen zonder de garantie te verzieken. tevergeefs, zij verwezen me naar de provider of de reseller.
ook langs de provider (t-mobile) geweest en zij verwezen me naar de reseller. geprobeerd contact op te nemen met de reseller (elders websales), blijkt deze failliet. het bedrijf dat de domeinnaam gsm.nl heeft overgenomen (ook een mobiele telefoon reseller) verwijst me naar lg zelf om via de fabrieksgarantie de telefoon te repareren.

lg benelux wil niets doen omdat de telefoon schijnbaar geen benelux model is, maar een duits model en verwijst me naar lg duitsland. lg duitsland wil mijn telefoon wel repareren, maar om mijn telefoon bij hen te kunnen aanbieden moet ik een duits adres hebben. zolang dat niet beschikbaar is willen ze de telefoon ook niet innemen. ze verwijzen weer terug naar lg benelux.

en zo blijven de twee lg branches naar elkaar wijzen. ondertussen is mijn telefoon nog steeds onbruikbaar.

wat kan ik doen, zonder mijn garantie te verspelen?