Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lapjeskat
lapjeskat - 08-03-2013 10:01:20
Computers & Telefonie

quest abonnement

In september 2012 heb ik bij betapress mijn abonnement op de quest opgezegd. ondanks mijn opzegging hebben zij toch het geld voor een jaar afgeschreven van mijn bankrekening. door omstandigheden en verblijf in het buitenland was ik te laat om het bedrag te storneren. hierop heb ik een brief gestuurd. en ooit antwoord gekregen. na diverse mails en telefoongesprekken kreeg ik pas op 24 januari 2013 een brief van opzegbevestiging (dus na 4 maanden). de opzegging ging per direct in
terwijl ik nog voor het hele jaar betaald heb.
hierop heb ik weer gereageerd, per brief, mail en diverse telefoongesprekken. op brieven en mails wordt helemaal niet gereageerd en bij de telefoongesprekken wordt mij iedere keer toegezegd dat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg.
tot op heden is er nog helemaal niets terugbetaald en ik verwacht inmiddels ook niet dat het nog ook gebeurd.
omdat brieven schrijven naar betapress niet helpt hoop ik dat er iemand is die mij advies kan geven waar ik nog eventueel terecht kan