Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joan - 08-03-2013 22:35:09
Auto & Vervoer

Zalando en Gabor scheept je af met garantie

Hallo, ik had gabor snowboots gekocht bij zalando in dec 2011. met de sneeuw heb ik ze aan gehad tot in 2012 de snuuew weg was, dus een week of 3? toen netjes opgeruimd in de doos tot dec 2012 en weer tot februari 2013 aan gehad. wat schets mijn verbazing? de zolen zijn allebei op dezelfde plek dwars door midden.ik heb zalando hier bij betrokken en ik moest foto's opsturen. na een week of twee bericht: het lag niet aan de zolen, het was het "gebruik" jaja totaal 6 weken aan gehad. ze wilden me afkopen met 10 euro binnen twee maand boven de 30 euro te besteden. en de garantie was om, maar...als je radar erbij haalt en de garantie voorwaarden leest over zo iets, weet je dat je rechten hebt.toen heb ik gabor aan geschreven, deze schuift de hele zaak af naar zalando, want daar heb ik ze gekocht. het is schandalig zoals men met je om gaat, het waren laarzen van 100 euro, dus ...ik wil iedereen waarschuwen voor zalando dat je écht een nummer bent, en ik gil als ik de naam van hun hoor in de slechte zin. en dit geldt ook voor gabor. had gehoopt op nieuwe laarzen of een oplossing, maar helaas. één grote vergissing dus, wat een slechte service bij allebei.
nogmaals ik waarschuw iedereen koop géén dure laarzen van gabor bij zalando want je krijgt géén service!!!