Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

brigitte1
brigitte1 - 14-03-2013 20:25:57
Vrije tijd & Tuin

Betaling terugkrijgen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, zit nl een beetje in de rats. in januari heb ik schaatsen gekocht en deze volldig betaald, ruim 500 euro. de schaatsen zouden binnen een week geleverd worden, maar dit bleek later niet mogelijk. ik heb steeds zelf naar de levertermijn moeten vragen en 27-2-2013 heb ik nog emailcontact gehad waarbij de andere partij de betaling zou terugstorten, binnen een dag.
tot op heden heb ik niets ontvangen en "wegens ernstige prive-omstandigheden" is de winkel gesloten krijg ik te horen op het antwoordapparaat.

ik ga morgen een brief op de post doen, maar bij geen reactie, wat kan ik dan nog doen??