Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ap
appel4 - 08-04-2013 21:49:16
Winkels & Webshops

klachtafhandeling Lidl

Ik heb een klacht over/naar de lidl, ik heb een artikel gekocht welke zij 2 keer hebben gescand wat ik buiten pas zag. ik krijg mijn geld niet terug. een klantenservice hebben ze niet en er wordt ook niet op mijn brief gereageerd. telefonisch (80 cent per minuut) zegt men dat ik pech heb. kan dit zomaar?