Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hy
hybride67 - 10-04-2013 13:51:41
Computers & Telefonie

MediaMarkt repareert defecte USB poort niet van ASUS laptop

Sinds kort ben ik het blauwe lipje uit de usb 3.0 poort kwijt. omdat ik normaal met de laptop ben omgegaan en ik geen idee heb hoe dit is ontstaan ben ik ermee naar de mediamarkt enschede gegaan, de winkel waar ik mijn asus n53sv heb aageschaft. er zit nog garantie op deze laptop.

de technische dienst echter kwam met de volgende reactie:

het lijkt erop dat het usbapparaat niet recht eruit gehaald is maar schuin hierdoor kan dit gebeuren.
een usb poort pinnetje laat niet zomaar los.

daarbij is een foto opgestuurd van de betreffende usb poort. hierop was waar te nemen dat de poort er puntgaaf uitzag. ik vond dit een beetje erg gemakkelijk, per slot van rekening kun je dit suggereren bij elk defect wat je krijgt als technische dienst.. deze bewering is bovendien niet aan te tonen, want de poort zag er verder prima uit op de foto. daarnaast is de garantie juist door asus afgegeven op haar producten zodat pinnetjes die zonder aanwijsbare oorzaak loslaten(productiefouten e.d.) binnen de garantieperiode kostenloos worden gerepareerd. de mediamarkt weigert echter de garantiebepalingen na te komen.wat kan ik hier verder nog mee, asus zelf wellicht, wie weet raad?