Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nietgebeld - 26-04-2013 09:32:28
Computers & Telefonie

infonummer gebeld vanaf mijn telefoonlijn

Er is 37 keer op de zelfde dag een informatienummer (09067290036 ) a € 1.07 per keer gebeld vanaf onze telefoonlijn terwijl er van ons niemand thuis was.
het gaat over een tijd bestek van de eerste om 11.46 uur en de laatste is gebeld om 20.50 uur.
neem ik contact op met ziggo krijg ik een hele aardige meneer aan de lijn die mij te woord staat en zelf toe geeft dat dit heel vreemd is, hij maakt er meteen werk van zodat dit niet nog eens kan gebeuren, ik zou binnen een paar dagen bericht terug krijgen,ja hoor een brief van ziggo, er is gebleken dat het telefoonnummer 09067290036 dat werkelijk is gebeld van uw telefoonaansluiting.
omdat er is gebelken dat het telefoonnummer is gebeld, is er geen mogelijkheid voor ons (ziggo dus ) om de gemaakte gesprekkosten kwijt te schelden.
neem ik weer contact op met ziggo krijg ik een mevrouw aan de lijn die mij verteld dat dit inderdaad heel vervelend voor mij is maar er is uitspraak gedaan en zij kan het niet veranderen.
nadat ik zeg dat ik dan van provider verander, kan ze me tegenmoet komen en me de helft van de gemaakte kosten verrekenen met de volgende rekening..