Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ic
icekool - 30-10-2003 17:32:59
Computers & Telefonie

Sony Ericsson T68i en T-Mobile omruilactie

Dit is in de uitzending geweest:opnieuw veel klachten over de sony ericsson telefoon. in een gezamenlijke brief van sony ericsson en t-mobile aan kassa erkennen de bedrijven:“...dat het probleem dus niet in alle gevallen afdoende verholpen was. indien bij herhaling dit probleem nog mocht voorkomen, dan zijn wij bereid dit toestel om te ruilen voor een nieuw toestel: een sony ericson t610. “t-mobile bezweert dat ze de klagers nu nog beter van dienst zullen zijn dus ik heb ook maar met t-mobile gebeld…. maar ze kunnen niks voor mij betekenen qua omruilactie. dit komt omdat ik de telefoon niet via t-mobile in mijn bezit heb. t-mobile zegt alleen een nieuwe simkaart te kunnen opsturen en dat ik het verder moet regelen bij de winkel waar ik de t68i heb ‘gekocht’. met deze verwijzing ben ik vervolgens naar t-for-telecom gegaan waar ze me natuurlijk alleen maar een reparatie aan kunnen bieden die 4 tot 6 weken in beslag gaat nemen. deze reparatie lost niks op, daarvoor heb ik al van teveel mensen vernomen dat dit niet helpt. dus begint voor mij nu ‘van het kastje naar de muur’ gestuur verhaal!! wie heeft al betere resultaten met een t68i die niet verkregen is via t-mobile? groet,ramonps. ik heb mijn telefoon nog nooit laten repareren omdat zelfs het servicecentrum in den haag het onnodig vond, omdat dat toch niet hielp.