Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edwin7 - 25-05-2013 20:57:18
Geldzaken & Recht

Zilver munt heeft lager gehalte zilver dan vooraf aangegeven

Ik had me gratis ingeschreven voor de sterling zilveren (92,5%) herdenkingsmunt van beatrix 75 jaar, het werd als iets exclusiefs aangeboden door het amsterdamse muntkantoor en ik dacht dat ik met 10 euro daar geen buil aan kon vallen.
echter na inschrijving komt de een na de andere misleidende email over andere herdenkingsmunten binnen, maar heb ik nooit op gereageerd.
uiteindelijk kreeg ik een email dat deze munt aan mij toegewezen was, ik werd via een link geleid naar een gedeelte van hun website waar ik mijn hele hebben en houden moest invullen en ook nog eens akkoord moest gaan met een automatische afschrijving van mijn rekening.

dat heb ik niet gedaan omdat ik wel vaker heb gehoord dat bedrijven dan regelmatig van je rekening af blijven schrijven zonder dat je dat in de gaten hebt en toestemming voor hebt gegeven, en al zeker bij zoals dit bedrijf met zijn klanten omgaat.

na een paar maanden niets meer van gehoord te hebben dacht ik dat het voorbij was, echter lag de munt in de bus met een dagtekening van 1 week eerder en of ik binnen een week wil betalen, echter de munt is niet wat ik besteld heb, er staat een 325 code op de munt, wat volgens mij wil zeggen 32,5% zilver en dus niet het sterling zilver van 92,5% wat mij was beloofd. wat te doen?