Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

HappyHenny
HappyHenny - 11-06-2013 12:42:48
Computers & Telefonie

My EasyJet: inlogprobleem

help!
ik heb een vliegticket geboekt bij easyjet met behulp van een kennis (omdat ikzelf geen creditcard had). nu blijkt dat ik niet op hun site kan inloggen met mijn emailadres + het gekozen wachtwoord. dat is waarschijnlijk onjuist ingevoerd. maar dat betekent ook dat ik geen bevestiging ga krijgen, niet online kan inchecken.... help!
ik kan geen emailadres vinden of een contactformulier. er is alleen een (duur) 0900 nummer met een bandje dat in meerdere talen moeilijk verstaanbaar meldt dat het druk is en dat ik beter op een ander moment kan terugbellen....
er is geen "vliegende" haast (vlucht is in augustus)
is er iemand die een tip heeft hoe ik dit kan oplossen? toch een emailadres? postadres klantenservice?