Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

my
mystyca - 03-07-2013 09:23:11
Auto & Vervoer

Anwb Betalingsregeling

Enige tijd geleden ben ik met pech langs de weg komen te staan en noodgedwongen dus de anwb gebeld , deze is direct gekomen en hierover dus ook geen klachten , wel een klacht over de kosten en mogelijkheden tot betaling hiervan , ik heb bij thuiskomst direct gebelt met de vraag od het nog te annuleren was daar ik zelf geen auto bezit ( pech was met een geleende auto wiens eigenaar zelf al lid is van de anwb ) , dit was niet mogelijk helaas , tevens gelijk geinformeerd naar een betalingsregeling , waarop de reactie was dat ik het beste kon wachten tot de incasso mislukt was en ik de eerste brief ontvangen had , daarna even bellen om alsnog een betalings regeling te treffen , zo gezegd , zo gedaan , nu net dit telefoontje gedaan waarop en simpelweg wordt gezegd , mevr helaas u moet dit bedrag in 1 keer voldoen en wel direct , ik heb deze persoon getracht uit te leggen dat dit onmogelijk is daar ik samen met mijn zoon moet rondkomen van een bijstandsuitkering , maar dit interesseerde deze persoon duidelijk niet , nu is dus mijn vraag wat ik nu nog kan doen , rekeningen zullen nu alleen maar hoger gaan worden daar de anwb niet bereid is een betalingregeling op te zetten , en mr mij zelfs eigenlijk al heeft verteld dat als ik niet nu betaal de rekening zo ongeveer zal verdubbelen voor hij naar het incassobureau gaat , help !!!!