Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ab
abroers - 05-08-2013 09:54:53
Auto & Vervoer

Eigen huis en tuin fiets

Ik heb begin juni een fiets besteld via de eigen huis en tuin site van rtl 4. je betaalt de fiets gelijk, en krijgt daar geen bevestiging van. de levertijd zou maximaal 8 weken zijn. na een paar weken heb ik gevraagd of mijn bestelling goed was doorgekomen. daarop kreeg ik vrij snel een e-mail met daarin de bevestiging dat dit zo was.

7 weken na mijn bestelling heb ik een e-mail gestuurd hoe het ervoor stond. ik kreeg geen reaktie. nogmaals een e-mail gestuurd. na een paar dagen een reaktie dat degene waarnaar ik e-mailde er niet meer werkte en dat hij de week er op pas meer kon zeggen over de bestelling.

in die week kreeg ik weer geen reaktie waardoor ik een e-mail heb gestuurd om de status te vragen, toen ik 2 dagen later nog geen reaktie heb ontvangen heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat het lastig was omdat er veel minder fietsen waren besteld dan verwacht en dat ze nu een andere leverancier zochten.

na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat ze een alternatief hadden gevonden voor mijn bestelde herenfiets (damesfiets dus!!) en dat de levertijd 5 weken duurde.

dit gaat mij te ver dus ik heb mijn geld teruggevraagd.
en vervolgens hoor ik niets meer..
de firma die de bestelling in behandeling heeft is de do good factory....

iemand dezelfde ervaringen?