Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
antimediamarkt - 17-08-2013 19:38:10
Computers & Telefonie

Geen geld terug?

Ik heb een laptop gekocht bij de mediamarkt in den haag, maar toen ik thuis aan kwam merkte ik dat 1 usb poort het niet deed en verbinding met internet niet tot stand komt.

ik terug. laptop ingeleverd voor reparatie.
!!! 1.5 maand !!! later me laptop weer opgehaald.

ik naar huis.. werkt nog steeds niet.
ik terug naar de mediamarkt na 20 keer bellen en niet opnemen! [edit redactie] telefoonkosten en parkeerkosten voor niets kwijt.

dus die medewerker zegt dat ik m weer in moet leveren, maar ik zit er niet op te wachten dat ik die laptop weer zo lang kwijt ben en die vent zegt dat ze een product 3x terug mogen sturen voordat ze een andere laptop geven, maar ik ben er een beetje klaar mee. ik wil gewoon mijn geld terug.

ik ben een student en heb 1500 euro betaald voor dat ding betaald.
sta je daar een beetje te kankeren aan die balie, wat niet zo gek is, staat hij je gewoon [edit redactie] uit te lachen! terwijl ik niet eens op hem stond te mopperen, maar op de mediamarkt.

[edit redactie]

echt man, van mij mogen ze die [edit redactie] tent sluiten. we worden allemaal gehersenspoeld en denken dat ze de goedkoopste zijn, maar mensen kijk op beslist.nl en je zal zien dat mediamarkt veel duurder is dan zijn concurrenten.

kan ik hier iets aan doen? ik wil gewoon mijn geld terug. ben t zat, ik ga er nooit meer heen!