Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariekeo - 03-09-2013 14:18:56
Computers & Telefonie

Ziggo

Waar kun je als klant van ziggo terecht als je een echte klacht hebt? wij hebben sinds januari 2012 alles-in-1 van ziggo en hebben alleen maar problemen met onze telefoonlijn (om de haverklap valt deze compleet dood) en internetverbinding (ook steeds wegvallend). na anderhalf jaar van bellen (helaas mobiel want de telefoonlijn werkt niet!), monteurbezoekjes, gesprekken met service+ (en de daarbij behorende aanpassingen aan je instellingen die zij zelf doorvoeren via zo'n beeldschem-op-afstand), twee gerepareerde kabels c.q. eindversterkers in de kastjes langs de weg (de laatste was gisteren nog), wordt er nu met droge ogen door de klantenservice beweerd dat ons modem op het verkeerde kanaal ingesteld staat! dit terwijl de enige wijzigingen door ziggo zelf zijn doorgevoerd.......

volgens de medewerker van de helpdesk ligt het aan de langslopende mensen met draadloze apparatuur, want het ubee modem kan daar blijkbaar niet tegen en gooit dan de telefoon- en internetlijn op slot. ten einde raad heb ik deze keer maar eens aangegeven nu toch wel een keer met iemand te willen praten die het op kan lossen voor ons, maar helaas, dat kan hij niet doen. hij mag niet doorverbinden, maar kan wel zelf de klachtenservice bellen om te overleggen wat ziggo voor zijn (betalende!) klant kan doen. nou, de service is weergaloos, want ik ga terug gebeld worden door een medewerker die wel iets kan oplossen, maar helaas, dat duurt tot 7 werkdagen!

wie o wie herkent zich in dit probleem en heeft wel een goed werkende oplossing kunnen vinden?