Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mona43 - 08-09-2013 20:09:57
Computers & Telefonie

heraansluitkosten telefoon

Ik heb een telefoonabonnement bij hi. nou kon in juli de rekening niet afgeschreven worden, ivm hiermee kreeg ik vorige week een brief dat ik niet meer kon bellen of smsen tot de rekening betaald is. tevens werd mij medegedeeld dat ik ook 34,88 aansluitkosten moet betalen. ik heb geen herinneringsbrief ontvangen en er werd mij medegedeeld dat er ook maar een verstuurd is en ook geen herinneringsmail. ik weet dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de betalingen maar ben erg ziek geweest en heb dus gemist dat de rekening niet betaald was. mogen ze gelijk afsluiten en aansluitkosten rekenen.