Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
heijden47 - 18-09-2013 17:33:47
Vrije tijd & Tuin

voetbalwarenhuis.com

Ik bestelde op 12 augustus 2013 een voetbaltenue van chelsea voor mijn kleinzoonen betaalde vooruit € 59,96. na veertien dagen informeerde ik waar het tenue bleef omdat mijn kleinzoon jarig was. de order veranderde in 'reserved' zonder dat ik uitleg kreeg wat dit inhield. en toen bleef het stil.........na 4 weken informeerde ik waar mijn bestelling bleef. ik kreeg toen een mail (in slecht nederlands) dat het tenue allang verstuurd was, en in een mail direct daarop volgend dat'effe bij tnt geinformeerd zou worden naar de trace code' (ik citeer). volgens mij verstuurt deze webwinkel via postnl, en mijn order vermeldt ook helemaal niets van versturen. ik heb daarop mijn geld teruggevraagd (volgens hun leveringsvoorwaarden moeten ze binnen 30 dagen leveren en anders het geld retourneren). ik heb ze daarvoor 5 dagen de tijd gegeven, maar niets gehoord of ontvangen. heeft iemand anders recent soortgelijke ervaringen?