Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gj
gjduyndam - 19-09-2013 11:14:42
Computers & Telefonie

Mobiele abbonement bij Hi

Beste kassa,

ik heb met mijn stomme kop een abonnement afgesloten bij hi.
hierbij ben ik door de betreffende winkelmedewerker onder valse voorwaarden hierop ingegaan. ik zou in totaal 160 euro per maand aan standaard kosten zitten.
dit ging om 2 telefoons die zakelijk werden gebruikt.
later kwam ik erachter dat de standaard kosten opeens boven de 180 euro uit zou komen.
hier was ik al erg ontevreden over richting hi.
inmiddels hang ik bijna elke week wel over iets aan de telefoon met de klantenservice van hi.
ik had vorige periode een betalingsafspraak dat ik elke 28ste van de maand zou betalen. inmiddels hebben ze nu al voor de tweede keer mijn telefoons afgesloten buiten de afspraak om.
administatief heeft hi het dus niet op orde. ook word ik aangeslagen voor 3 maal afsluitkosten per telefoon bij 1 keer afsluiten. zo zijn er nog wel meer voorvallen geweest en er is nog geen eens een half jaar voorbij!
de klantenservice van hi heb ik geen vertrouwen meer in en ik ben van plan binnenkort een aangetekende brief te sturen in de poging mijn contract te ontbinden.
dit soort problemen heb ik nog nooit meegemaakt met vodafone en ik wil dan ook enorm graag mijn 2 iphones bij vodafone afsluiten!
is er een oplossing om mijn contract eventueel vroegtijdig te ontbinden zodat ik bij vodafone klant kan worden? al moet ik een 10 jarig contract aangaan ik wil absoluut nooit meer klant worden bij hi!

met groet,

gils duyndam