Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
margriet25 - 29-09-2013 15:08:13
Huishouden & Energie

Niet tevreden met klachtafhandeling

Wij hebben in december 2012 een eettafel gekocht, deze werd in januari 2013 geleverd. we zijn niet tevreden over hoe de tafel eruit ziet, wijkt teveel af van de tafel die we hebben gezien in de showroom. we hebben hierover in de winkel gesproken, via de mail inclusief foto's hebben we nogmaals onze klacht ingediend, op verzoek van de verkoopster. winkel wil niets ondernemen mbt onze klacht. hieronder de mailwisseling tussen ons en de winkel.


door privéomstandigheden zijn wij wat laat met het indienen van onze klacht. wij zijn destijds bij jullie in de winkel geweest. daar werd ons verteld dat wij de klacht per mail in moesten dienen. bij deze doen wij dat.

in december 2012 hebben wij deze tafel aangeschaft. wij hadden deze in de winkel gezien en vonden hem erg mooi. bij levering vonden we de tafel toch erg afwijken van het showmodel. de middelste twee planken in de tafel wijken erg af van de buitenste planken. daardoor is het niet één geheel. wij zijn twee keer bij jullie in de winkel geweest. de eerste keer werd ons verteld dat niet één tafel gelijk is. daar kunnen wij inkomen. hadden wij deze tafel die wij nu thuis hebben in de winkel gezien dan hadden wij deze niet uitgezocht.
we hebben een aantal foto’s bijgevoegd.

over de andere aangeschafte meubelen zoals bank, salontafel en karpet zijn wij uiterst tevreden.

hopelijk kunnen we tot een oplossing van onze klacht komen.

wij hopen op een spoedige schriftelijke reactie van uw kant.

beste margriet,

we hebben uw klacht nogmaals bekenen en besproken met de fabrikant, we blijven van mening dat het erbij hoort en dat iedere tafel dezelfde uitstraling heeft, maar toch bijzonder is.
goed blijven behandelen met houtzeep zal de tafel naar verloop van tijd egaler maken.

u kunt altijd nog even een flesje houtzeep op komen halen.

met vriendelijke groet,

wellicht bestaat er een misverstand. het gaat ons niet om eventuele kleurverschillen, maar om oneffenheden in de planken zelf. met andere woorden er zitten “kuilen” in. lijkt mij sterk dat die verdwijnen door er houtzeep op te smeren. misschien dat je het even met eigen ogen moet gaan bekijken.

met vriendelijke groet,

margriet

beste margriet,

oneffenheden, kuilen en verschil in planken en kleur is een kenmerk van deze tafels. iedere tafel is anders.
er zijn zelfs tafels met oneffenheden tot 7mm, ook dit hoort erbij.
ten tweede is de tafel nu 9 maanden gebruikt.

we kunnen dit probleem helaas niet voor u oplossen.


met vriendelijke groet,

jammer dat jullie de klacht zo afhandelen. wij beraden ons op verdere stappen.

met vriendelijke groet,

margriet

hoe nu verder?? wat kunnen we nog doen?? er is ons nooit verteld dat er zulke grote verschillen zoals vermeld in de mail konden zitten, anders hadden we zeker voor een andere soort tafel gekozen.