Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bu
buitenpost48 - 24-10-2013 18:23:33
Computers & Telefonie

rekening online van Tele2

Wij hebben een telefoon abonnement bij tele 2. de papierenfaktuur werd ons eerst per post toegestuurd. daarna hebben wij een rekening online via de computer kunnen inzien.
nu is dit ook afgeschaft. verschillende keren gebeld zouden een link via de email krijgen om de rekening online in te zien. tot nu toe niets. een brief gestuurd. weer geen antwoord. wat moeten wij hiermee doen?