Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomaantgoor - 17-12-2013 15:30:32
Computers & Telefonie

Problemen met Samsung (toestel)

Hallo iedereen,

ik heb ongeveer een jaar geleden een samsung galaxy ace s5830i aangeschaft via www.midimedia.nl

deze is 6 keer in een boot-loop beland. deze heb ik 1 keer laten repareren met een software-update bij the phone house. en 4 keer is hij doorgestuurd naar dynafix.
ook bij dynafix is hij weer gerepareerd met een software-update.

iedere keer na een software-update, heeft het toestel het tussen de 2 weken en 2 maanden volgehouden. en viel daarna weer terug naar de boot-loop.

ik heb 3 maanden geleden voor het eerst contact opgenomen met samsung.
ik zou een e-mail ontvangen met verdere instructies. echter heb ik nooit een e-mail ontvangen.
na veel telefoon gesprekken kreeg ik eindelijk een mail met (kort gezegd) de volgende informatie:
[quote]beste tom,

wij raden u aan een software update te doen.

wij hopen dat we u zo voldoende hebben geholpen.

samsung

ik ben hier (via mail) tegenin gegaan maar hier werd niet meer op gereageerd.

na 2 maanden lang elke dag bellen, mailen en chatten met samsung is het me eindelijk gelukt dat ze een claim voor me hebben aangemaakt.

na een paar weken heb ik gevraagd hoe het stond met de claim, ik zou hier een mail over krijgen. echter heb ik deze nooit ontvangen.
als ik samsung moest geloven had ik nu 6 a 7 e-mails gekregen met informatie over de claim, echter heb ik nooit wat gehoord.

als ik telefonisch contact had werd mij verteld dat ik binnen enkele dagen een reactie kon verwachten. en dat er geen mogelijkheid was dat dit langer zou duren dat een week.

ondertussen ben ik elke dag met samsung in gesprek, maar dit lijken ze niet meer op prijs te stellen.

e-mails met mij als afzender worden volledig genegeerd.
telefonisch wordt er opgehangen.
en in de live chat wordt ik er meteen uit gegooid.

als ik mezelf voorstel onder een andere naam krijg ik wel contact met ze.

na 5 weken wachten, sinds er een claim is aangemaakt, en geen mogelijkheid tot contact met samsung begin ik de moed te verliezen.

laatste update:
na (nogmaals) 3 weken lang elke dag bellen en live chat gesprekken aan te gaan is er eindelijk een resultaat van mijn claim:
[quote]beste tom,

wij raden u aan contact op te nemen met de verkoper van dit toestel.

wij hopen dat we u zo voldoende hebben geholpen.

samsung


een quote uit dit mailtje:
[quote]uit navraag bij het door samsung erkende reparatiecentrum selectro is gebleken, dat uw toestel grondig is onderzocht en getest. er is hierbij geen afwijking van de specificaties aangetroffen.
echter vindt ik dit erg knap, aangezien mijn toestel nooit bij selectro is geweest.
en ik vind het erg bijzonder dat mijn toestel is onderzocht en getest, aangezien mijn toestel gewoon thuis ligt.


heeft iemand tips voor me?

tom