Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cokkebok
cokkebok - 05-01-2014 23:51:40
Vrije tijd & Tuin

Klacht over Ticketpoint

Op zaterdag ochtend 14-12-2013 om 09:00 uur via voorverkoop via internet 4 kaarten besteld voor de toppers in concert voor 31-05-2013.
tijdens deze bestelling ging de site van ticketpont 3x op tilt.
ik kreeg de foutmelding: server fout 505.
uiteindelijk kreeg ik de bestelling voor elkaar.
om 10:02 kreeg ik de bevestiging via mail binnen, maar ... in plaats van 4 kaartjes kreeg ik 8 kaartjes voor de reeds betaalde 4 kaartjes.
echter was voor 8 kaartjes de verzekering van €3,50 gerekend.
ik als een eerlijke en goede klant heb dit bij ticketpont gemeld, om dit te corrigeren en het te veel betaalde bedrag van €14,00 terug te storten op mijn rekening.
dezelfde dag ontving ik een mailtje van ticketpont met de mededeling dat ze de 8 kaartjes hadden gecanceld en 4 nieuwe kaartjes aan mijn mail hadden gekoppeld.
het bedrag van €14,00 konden ze echter niet terugstorten omdat ik had moeten zien bij de bestelling dat dit bedrag niet goed was.
ik kon dit niet zien omdat de site tot 3x toe op tilt sloeg.
het moet niet gekker worden ..... ik ben zo eerlijk om de fout van hun te melden, maar mijn geld terug krijgen, ...niet dus.
oproep: zijn er meer mensen die deze ervaring hebben .... dan kunnen we een vuist maken en dit in een consumenten programma op tv kenbaar te maken en/of gerechtelijke stappen te ondernemen tegen deze manier van doen bij ticketpont.