Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ak
akino - 17-01-2014 19:16:11
Huishouden & Energie

dierenartsbezoek lijkt te verminderen

Nadat in de media ook al werd afgekondigd, dat er minder naar de dierenartsenpraktijk werd gelopen, was mijn ervaring dat óók de handelswijze van een dierenartsenpraktijk in mijn regio zich ook niet écht klantvriendelijk opstelde, waardoor ik niet vreemd stond op te kijken dat ik dit bericht via de media kreeg te horen.
wanneer via telefoontjes je nog niet eens er de tijd wordt genomen, om je te woord te staan en je er alléén geholpen kunt worden, wanneer je de praktijk zélf gaat bezoeken, is dat van géén wonder, lijkt mij.
zo is natuurlijk wéér "net als anders het kind bij een scheiding" nu 't beest de dupe, van de lakse manier die er bij de dierenarts wordt bedreven, zodat mensen alléén al dáárdoor vertrekken of wegblijven.