Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 20-01-2014 22:57:51
Computers & Telefonie

Laptop "pikt" nieuwe router niet.

Na 4 weken van storingen en vele dure belminuten met de helpdesk van onze provider heeft deze vastgesteld dat onze router kapot is en heeft een nieuwe gestuurd. deze is vandaag door een computer zzp-er geïnstalleerd. de pc in het woonhuis doet het prima, maar de laptop op mijn werkplek in het tuinhuisje maakt geen contact met de nieuwe router. na vele pogingen heeft de computerman zijn handdoek in de ring gegooid. ik heb het vervolgens, met wisselend resultaat, urenlang zelf geprobeerd. ik heb de laptop meegenomen naar het woonhuis, waar ik de ene keer wel en de andere keer geen verbinding kon maken. toen ik een keer wel verbinding had heb ik de laptop weer meegenomen naar het tuinhuisje, de verbinding bleef bestaan totdat ik een andere url intikte. "geen toegang tot het netwerk" was de boodschap.
nou kan ik wel weer de helpdesk bellen, maar daar hebben we al zoveel dure belminuten aan besteed, dat ik graag bij u te rade ga. kunt u deze digibeet weer de digitale snelweg op helpen?
m.vr.gr. boppe1943.