Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al
alysia - 06-02-2014 19:45:40
Computers & Telefonie

contract breuk ziggo?

Jaren heb ik een internet en telefoon abonnement gehad bij tele 2. de tv had ik bij ziggo. bij tele 2 belde ik sávonds na 19.00 uur en in het weekend gratis naar alle telefoonnummers, behalve mobile en 0900 nummers!

begin december 2013 toch maar besloten over te gaan naar ziggo alles in een pakket! de kinderen hebben ook ziggo en bellen naar ziggo klanten onderling is gratis.

nu krijgen we een mail dat ziggo per 1 april 2014 stoppen gaat met het onderling gratis bellen van/naar ziggo klanten! uiteraard schrijven zij dat je, je contract op kan zeggen. dat is nu geen optie meer. vervolgens blijven ze reclame maken met hun alles ineen pakket, dat wegens succes verlengd gaat worden! ik voel me weer besdodemieterd!!!!!