Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gdm
gdm - 02-04-2014 14:31:28
Computers & Telefonie

Pretium abonnement

Mijn moeder (81) is in februari gebeld door pretium. ze wilden haar een aanbod doen, maar dat wilde ze niet, na lang aandringen, wilde ze er eerst met haar dochter overpraten, en stemde ze toe voor informatie. dit is opgenomen door pretium nu heeft ze dus een contract, en omdat ze dacht dat het informatie was, is er niet binnen 7 dagen gereageerd. er is gebeld door mijn zus en we hebben een brief opgesteld via een website, die daar aandacht aangeeft. http://members.home.nl/vd.kraats/pretium/pretiumontbinding.html
in de brief sommeer ik pretium dat ze het gehele gesprek moeten mailen. die komt niet. na aandringen aan de telefoon, wordt er gezegd dat ze de opname niet kunnen vinden, of waarschijnlijk gewist is. het ene zinnetje waar mijn moeder 'ja' zegt hebben ze nog wel, maar dat is een geknipt exemplaar. nu lijkt het mij, dat men geen hard bewijs heeft van dat mijn moeder ingestemd heeft met een nieuw abonnee. dat mijn moeder niet heeft gereageerd binnen 7 dagen doet er dan toch niet toe? staat pretium nog steeds in hun recht, of is dat vervallen op het moment dat ze de hele opname kwijt zijn?